vineri, 15 mai 2009

Vrei sa iti programezi calculatorul sa se stinga?

Vrei sa te pui la un film pe calculator si vrei sa se stinga dupa ce se termina filmul? Si nu sti cum? Ai ajuns unde trebuie.
Ca sa iti programezi calculatorul sa se stinga dupa un anumit timp e floare la ureche.
Pentru a face acest lucru urmeaza urmatorii pasi(valabil pentru sistemele de operare Windows):
1. Dai click pe Start (jos in coltul din stanga)
2. Dai click pe Run... (prin meniu ala care iti apare)
3. Ti se deschide o fereastra mica
4. In casuta aia scri urmatoarele: "shutdown -s -f -t 3600" (fara ghilimele)
5. Daca scri ce am zis la punctul 4 o sa ti se stinga calculatorul in 3600 de secunde adica o ora. Ca sa se stinga intr-un timp diferit poti sa scri cate secunde vrei, de exemplu: 1800-jumatate de ora, 3600-o ora, 7200-doua ore ... si tot asa
6. Felicitari
7. Acest proces nu se poate opri decat daca mai faci odata pasii de la 1 la 4 si la 4, in loc de ce scrie acolo, scri: "shutdown -a".

4 comentarii :

Anonim spunea...

super

Anonim spunea...

Tare, mersi mult :X

Anonim spunea...

Fwack that

Catalina spunea...

Hei buna . Am si eu un pc cu xin 8. Da misa schimbat rezolutia icoanele imi apar mare cu bara se jos dar scdisu foarte mic si enervant ... nu pot sa inteleg nimic . Pe youtube video se vede bine care ar fii problema .? Am incercat sa schimb rezolutia da tot asa se vede