marți, 11 august 2009

Ceva demn de culmea internetului. Cautare "SlimBall" pe google

Cum eu caut foarte des pe google (www.google.ro) in una din zile faceam research pentru "SlimBall".
Slim Ball este o noua pastila miraculoasa de slabit. Am vazut in ziar ca a dat nu stiu cate mii de rezultate in America si am zis hai sa vad "forumurile ce zic".
Important nu este ce am citit eu despre SlimBall ca orice as citi as zice ca sunt niste tampenii facute sa iti ia banii si sa iti futa sanatatea, ci important este ce am gasit pe prima pagina pe google.

Ca sa va fac o scurta introducere pentru cei care cautati mult pe google, stiti site-urile alea care apar pe prima pagina la orice cuvinte cheie care le cauti? Si cand intri pe ele scrie ceva de genu: Cautarea pentru "cuvintele tale cheie" a returnat 0(zero) rezultate. =))

Ceva mult mai grav uitati-va mai jos cu atentie.


Va las pe voi sa comentati modurile prin care este posibil sa downloadezi medicamente de pe web si cum e posibil sa iti lasi site-ul sa apara in situatii asa jenante ca dupa parerea mea obiectiva asta e o situatie foarte jenanta.

Un comentariu :

vlad spunea...

download life... only on google